Jak zgłaszać reklamację?
Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące jakichkolwiek problemów z zakupionym przedmiotem pod adresem: bok@elhandel.pl lub telefonicznie pod numer tel: 533102120
W miarę możliwości prosimy o dołączenie fotografii przedstawiającej defekt, ułatwi to dalsze postępowanie reklamacyjne. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. W przypadku gdy kupujący będzie chciał wymienić lub zwrócić uszkodzony przedmiot zostanie wysłany na podany przez kupującego e-mail protokół reklamacji z instrukcją zwrotu.
Pieniądze za odesłany towar zwracamy, w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru. Warunkiem otrzymania zwrotu gotówki jest wypełnienie prawidłowo protokołu reklamacji.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi 2 lata rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców